utorak, 30. kolovoza 2011.

Ne radite upload na "hotfile (do not upload on "hotile")!

Inače će vam se dogoditi isto što i meni. Dobićete obavjest da vam je account ibrisan zbog kršenja intelektualnih prava! Da , ma koliko smiješno zvučalo za jedan servis koji bi trebao štiti vaše podatke oni ne samo da to ne rade nego su u stanju zbog jednog filea izbrisati sve što ste ikad postavili kod njih! Dakle oprez i ne nasjedajte na to što su uveli plaćanje i za hrvatsku! Očito je reklamni trik koji treba navući nove korisnike ali su zapravo nesposobni raditi ono što su odabrali!
Evo smijurije od pisma koju su meni poslali i to zbog filma sa lošom slikom koji je već bio na netu!

"""""Your account has been terminated due to
repeated alleged copyright violations

Policy of Terminating Accounts - Update
2011-02-19
Hotfile.com has always maintained a policy of terminating the accounts of users found to have engaged in repeated copyright infringement.
Our Terms of Service, to which all users must agree, prohibit using Hotfile.com to share content to which users do not have intellectual property rights. Recently, we have become concerned that despite these policies, some users persist in attempting to use Hotfile.com to share materials to which they do not have the necessary rights. Therefore, we have implemented a more aggressive policy of terminating the accounts of users who are the subject of repeated complaints of infringement.""""""""""

Kao što vidite oni se zapravo bore za održanje nečega što im zapravo po mom skromnom mišljenju ...uzima kruh iz usta. No, dobro , to je njihova stvar. Mi možemo dabrati ne koristiti njihov servis. Hvala tvorcima internete da ima brdo servisa i svaki dan niču novi.
Sad ... vi sami odaberite da li ćete koristiti njihov servis i reskirati da izgubite više nego ja ( a ja sam izgubio preko 12GB Date) i nanovo moram obnavljati hrpu linkova za fileove!
Ja sam odlučio ... FUCK "hotfile"!

Nema komentara:

Objavi komentar