petak, 24. veljače 2012.

In the Land of Blood and Honey (U zemlji krvi i meda) trailer sa prevodom

Ne bi štel da se polemiziram s Nenadom Polimcem ali on je nakon premijere ovog filma napisao kritiku koja po meni zapravo, nije kritika nego usporedba s optužbama zato što smo na balkanu tj. što smo tu gdje jesmo. Njegova frustracija je izazvana time što film "Kao da me nema"(As If I Am Not There) iz 2010, nije doživio toliku slavu kao ovaj film i svu "krivicu svaljuje na Angelinu Jolie jer je "Celebrity". Vrlo interesantan pristup!? Čak se poziva na Vedranu Rudan za koju osobno mislim da je već stara buntoivnica bez razloga ali ako želite nešto dokazati onda je svaka podrška dobra. Pa i srpskih hakera.
Osobno me ne smeta takvo stajalište jer su oba filma po meni jako dobra i bit će mi drago da se još koji celebrity zainteresira za situaciju sa ovih prostora. O uspješnosti ovog ili onog filma nisam sigurna da li je moguće raspravljati na takav način.
Uvjerite se i sami.



Nema komentara:

Objavi komentar